dimecres, 6 de febrer del 2008

Entrevista de La Directa a l'Agustí (LLista del Rocker)


1) Quan sorgeix la idea de la Llista Rocker? Quina és la teva motivació al posar-la en marxa?
La idea sorgeix fa uns sis anys, una mica en paral·lel a la posada en marxa

de la web Llibertat.com. Els meus primers missatges eren enviats des de un

correu d'aquests que estan a l'abast de tothom. Veient que la llista funcionava

(tot i que en aquells moments potser tenia unes 30 adreces), vaig parlar amb la

gent de Llibertat.com i així poder utilitzar el seu servidor i la seva adreça.



La meva motivació era fer arribar a la gent de la llista informació practicament

en temps real, que fos un espai de comunicació per continuar construint la

llibertat nacional i social dels Països Catalans, tot i que en aquell moment

internet i el correu electrònic encara eren incipients, tenia molt clar el gran

potencial que tindria, cosa que s'ha demostrat abastament.

2) Com selecciones la informació que hi apareix? N'hi ha que s'hi queda fora?
La selecció de la informació és molt senzilla, la faig en base a que el que

envio pugui interessar al màxim de gent possible, dins clar, d'unes optiques de

l'esquerra independentista. Evidentment que rebo moltes coses que considero que

han de quedar fora.


3) Quanta gent hi ha subscrita en l'actualitat? Reps noves peticions?
Actualment estic vorejant els 600 subscrits a la llista, i si, vaig rebent

noves peticions de subscripció.


4) Com creus que ha modificat internet les xarxes de difusió d'informació alternativa?
Internet ha sigut cabdal per renovar les xarxes de difusió d'informació

alternativa, a banda de que pot arribar a un número de gent molt major, és molt

important la rapidessa en que ho fa.


5) No t'has plantejat fer un salt qualitatiu (fer una pàgina web/portal informatiu?)
Tinc plantejat en un futur inmediat fer un blog, tot i que crec que la llista

ha de seguir funcionant, és el contacte més directe amb la gent subscrita a la

llista.

6) Has rebut alguna queixa d'algú que et consideri spam?
No he rebut cap queixa per el tema spam per una raó molt senzilla, no tinc

subscrit ningú a la llista que no ho sapiga, mai he afagit una adreça sense que

la persona m'ho hagi autoritzat.


La llista vol ser un espai de comunicació per continuar construint la llibertat
nacional i social dels Països Catalans. Es nodreix de les aportacions de tots/es
en forma de notícia, denúncia, crida, convocatòria i reflexió.

La gent apuntada a la llista és gent compromesa amb el país i les lluites
socials i que agrairan molt qualsevol informació que supleixi, contraresti o denunciï les informacions dels mitjans de comunicació, gairebé tots al servei del poder establert.

Per tant, qualsevol informació que creieu que pot fornir aquest espai de
contrainformació no dubteu en fer-nos-la arribar. Necessitem les vostres aportacions.

Col.laboreu !

2 comentaris:

Red Zeppelin D3 ha dit...

Genial el teu blog; per la terra i la independència... Jo també en tinc un d'història del barri: www.historiessantsenques.blogspot.com; però el teu és millor que el meu. T'ho dic JO.
Salut i lluita!!

Red Zeppelin D3 ha dit...

Ah; parlaré del casal independentista Jaume Compte... en el moment que toqui, company!
VISCA LA TERRA!!!!