diumenge, 10 de febrer del 2008

Denúncia


Hola a tothom,

Us fem una nova proposta, aquest cop de queixa i denúncia oficial, a l'empresa IKEA, que des de fa anys es rifa del consumidor i de la mateixa Generalitat de Catalunya, incomplint nombrosos acords de normalització lingüística, inclòs el que sembla una obvietat: el compliment d'una Llei aprovada pel Parlament de Catalunya. Us proposem seguir els següents punts:

1) Efectuar una denúncia a títol individual a IKEA a través del formulari electrònic de l'Agència Catalana del Consum:

http://www.consum.cat/ecofin_webacc/AppJava/frontend/FRM_FULLREC_DENUNCIA_SRCAT.jsp

(també la podeu imprimir, signar-la i dur-la a qualsevol d'aquests centres:

http://www.consum.cat/consumidors_i_consumidores/tajudem/reclamadenuncia/index.html )

Recordem que qui fa la denúncia no es considera part implicada, que només ho són l'administració i l'empresa en qüestió. Per tant, no ens suposa cap tipus d'implicació en res.

S'han d'omplir el següents camps:

1- establiment: no cal que ompliu tots els camps, només cal que poseu el nom de l'empresa i l'adreça de l'establiment on representa que heu anat:

C/ Luxemburgo s/n
Polígono Montigalá
08917 Badalona
Barcelona

L'Hospitalet Districte Econòmic
Entrada peatonal:
Av. de la Gran Vía 115-133
Entrada de coches:
C/ Ciencias, 100
08907-L´HOSPITALET DE LLOBREGAT

3-Fets: s'ha d'explicar que a la botiga no disposaven del catàleg de productes del febrer 2008 en català i que per tant s'incompleix l'article 32 de la Llei 1/1998 de Política Lingüística, que estableix l'ús de com a mínim el català en els documents d'oferta de serveis.

4- Petició: "que inicieu les actuacions necessàries per tal de fer complir la Llei i garantir els meus drets com a consumidor", o bé "que es garanteixin els meus drets lingüístics reconeguts en la Llei 1/1998 i en l'Estatut del Consumidor de Catalunya", o bé "que inicieu l'expedient sancionador a l'empresa, o bé el que us sembli.

5- documents adjunts: com que és una queixa electrònica, no cal, però sí que heu de fer referència a: "catàleg de productes del febrer 2008", o bé "catàleg de productes anomenat IKEA novedades febrero 2008".

6- A observacions podeu posar que aquest incompliment ja s'ha donat en altres ocasions anteriors.

2) Comunicar a l'empresa que els hem denunciat i que no tenen vergonya:

http://www.ikea.com/ms/es_ES/customer_service/splash.html

Badalona: 902400922

l'Hospitalet: 902 400 922

per carta a les adreces postals citades

Entre tots i totes hem d'aconseguir mantenir la pressió a IKEA i que almenys vagi pagant multes!!

Volem viure plenament en català!!

(us agrairíem que ens comuniquéssiu les denúncies i queixes efectuades a