
L'entitat Dignitat Nacional
Segons l'entitat els establiments que incompleixin la Llei de Política Lingüística han de ser denunciats mitjançant reclamació oficial als organismes competents, i haurà "d'atenir-se" a les sancions administratives. Segons l'article 32.3 d'aquesta llei, els rètols de les botigues han d'aparèixer "com a mínim en català", llevat evidentment del nom de la marca.
Per comunicar incompliments de la llei a Dignitat Nacional es pot fer via digital, això és, enviant un correu electrònic a "contacte@dignitatnacionalcat" indicant a l'assumpte "Reclamació comerç" i al cos del correu les següents dades:
• Nom de l'establiment (tal i com apareix al rètol)
• Tipus d'establiment (restaurant, botiga, etc..)
• Adreça i Població complertes
• Foto on es pugui llegir clarament el rètol (N’hi ha prou amb un telèfon mòbil amb càmera)
Dignitat Nacional comprovarà la veracitat de les dades i posteriorment en cas de resultar certes farà la corresponent denúncia -a nom de l'entitat- aportant fotografies i proves de l'incompliment de la llei. A més a més les denúncies seran publicades a la web de l'entitat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada